Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Δύσκολο να πρέπει κάποιος να μιλήσει για τον εαυτό του...Αφήνω τους άλλους να το κάνουν ....Θα εναποθέτω εδώ τα ταξίδια της δικής μου ψυχής! Ελπίζω να βρεθούν συνταξιδιώτες....

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

ΩΡΕΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΕΣ.......

Ώρες περισυλλογής και ανασυγκρότησης...ποτέ δεν πίστεψα ότι είμαι καλή στα λόγια, αλλά πάντα πίστευα και πιστεύω ότι είμαι καλή σε ένα πράγμα...στο κλείσιμο σε εμένα...Ζηλεύω τα άτομα που είναι κοινωνικά, πάντα γελαστά και πάντα αισιόδοξα...εμένα πολύ απλά δε μου βγαίνει...Έχω όμωςκάτι άλλο....ότι και να με απασχολεί,πρέπει να πιάσω πάτο, και μετά να σηκωθώ 2 φορές πιο δυνατή...αλλά καλώς ή κακώς τα χρόνια περνάνε και ο χρόνος δε χαρίζει στις αντοχές και ανοχές...και το" σπάσιμο " όσο περνάνε τα χρόνια κρατάει ολοένα και πιο πολύ....Αφιερωμένο στο αποψινό μου " σπάσιμο"............

3 σχόλια:

  1. Πράγματι το να πιάνεις πάτο είναι η καλύτερη αντανακλαστική αντίδραση κάποιου . Το θέμα είναι να μη παραμείνεις εκεί για πολύ και πεθάνεις από ασφυξία ... Είμαι σίγουρος για σένα φίλη μου Δέσπω το δεύτερο δε θα σου συμβεί ποτέ. Όσο για το σπάσιμο , λόγω των θλιβερών καταστάσεων που ζούμε καθημερινά , από όπου και αν προέρχεται μεγενθύνεται και γίνεται παράτερα υπερβολικό, πραγματικά δυσβάσταχτο. βλ ελληνικό χρέος ::))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γειά σου...πίστεψέ με ότι ενώ σκεφτόμουν διάφορα, το ελληνικό χρέος ούτε που το σκέφτηκα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ....ένιωσα σαν να περιγράφεις στοιχεία του χαρακτήρα μου.....είναι μια διαδικασία επίπονη μα και τόσο λυτρωτική όταν έρθει η στιγμή να βγεις απο αυτή....και τότε η ''φυγή'' απο ό,τι επέφερε αυτή την κατάσταση θα είναι οριστική....μα όπως πολύ σωστά ανέφερες οι αντοχές και οι ανοχές λιγοστεύουν με το πέρασμα του χρόνου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή