Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Δύσκολο να πρέπει κάποιος να μιλήσει για τον εαυτό του...Αφήνω τους άλλους να το κάνουν ....Θα εναποθέτω εδώ τα ταξίδια της δικής μου ψυχής! Ελπίζω να βρεθούν συνταξιδιώτες....

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΣΚΕΨΕΙΣ ..ΨΥΧΗΣ...

Πριν αρχίσω να γράφω άρχισα να χαζεύω τα χρώματα της γραμματοσειράς και μπήκα σε ένα διαφορετικό λαβύρινθο σκέψεων....Χρώμα το χρώμα, απόχρωση της απόχρωσης, προσπαθούσα με τη σκέψη της ψυχής και όχι του μυαλού μου, να δω τι συναισθήματα μου βγάζουν... Ένα παιχνίδι μοναδικό, πρωτόγνωρο, που με έκανε άλλη μια φορά να συνειδητοποιήσω πόσα υπέροχα πράγματα υπάρχουν στη ζωή μας, τα οποία όμως ποτέ δεν τα έχουμε δει σε βάθος, με ένα άλλο οπτικό πρίσμα.....Κίτρινο= θλίψη............κόκκινο= ελπίδα..... μωβ= μελαγχολία...... άσπρο= αγνότητα.... μαύρο = πόνος.....μπλε= γαλήνη.....πράσινο =  χαμόγελο...... αυτά μου έβγαλαν σήμερα....ήθελα να τα αποτυπώσω αυτά τα χρωματικά συναισθήματα, γιατί προφανώς την επόμενη φορά που θα κάνω ξανά το ίδιο, κάθε χρώμα θα έχει να μου πει και κάτι άλλο......

1 σχόλιο:

  1. Μένω άφωνος με το τι και από που μπορεί να καταπιαστεί η σκέψη του μυαλού μας και να μας γεννήσει τόσα πολλά συναισθήματα...
    Υποκλίνομαι μπροστά σε αυτό το μεγαλείο με πραγματικό δέος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή