Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Δύσκολο να πρέπει κάποιος να μιλήσει για τον εαυτό του...Αφήνω τους άλλους να το κάνουν ....Θα εναποθέτω εδώ τα ταξίδια της δικής μου ψυχής! Ελπίζω να βρεθούν συνταξιδιώτες....

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΛΑΙΝΕ...

κι όμως......και οι άντρες κλαίνε....και κλαίνε με αληθινά δάκρυα...δάκρυα πόνου....δάκρυα θλίψης.....Όταν κάποιος άντρας φτάσει στο σημείο να τσαλακώσει τον αντρικό του εγωϊσμό και την εικόνα του και να αρχίσει να κλαίει, έχουν γκρεμιστεί τα πάντα μέσα του.....Με έχουν στιγματίσει εικόνες που έχω δει με άντρες να κλαίνε από πόνο....ψυχικό πόνο....Θα έδινα πολλά πράγματα να μην το είχα δει  ποτέ αυτό......Είναι αρκετά εγωϊστικό από εμάς τις γυναίκες να επιθυμούμε να κλάψει κάποιος άντρας για εμάς.....Προτιμώ να γελάει κάποιος άντρας μαζί μου από το να κλαίει εξ' αιτίας μου.......

4 σχόλια:

  1. Όταν σε φτύνουν και νομίζεις ότι βρέχει τότε τζάμπα ήρθες στην ζωή και μην άνοιξις ομπρέλα άσε να σε κάνουν μούσκεμα.. Το να αφήσεις τα δάκρυα σου από χαρά να κυλήσουν ,η από στεναχώρια εγώ λέω οτι αξίζει που ζεις ..Το συναίσθημα δεν είναι αδυναμία κάθε άλλο θα λεγα ..Αλλά αν από μικρο σου έλεγαν άντρας είσαι εσύ και κλαις ,την πάτησες μεγάλε είσαι εγωιστής μεγάλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχουν να κάνουν τα δάκρυα με το γεγονός ότι είσαι άντρας...Συνεχίζω να πιστεύω ότι οι άντρες κλαίνε πραγματικά...Εμείς οι γυναίκες το εκμεταλευόμαστε αυτό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν δεις άντρα να κλέη άνοιξε τα χέρια σου και φώναξε τον το άκουσα σήμερα καλημέρα από την θεσσαλονικη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή