Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Δύσκολο να πρέπει κάποιος να μιλήσει για τον εαυτό του...Αφήνω τους άλλους να το κάνουν ....Θα εναποθέτω εδώ τα ταξίδια της δικής μου ψυχής! Ελπίζω να βρεθούν συνταξιδιώτες....

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ

Πόση γαλήνη δε νιώθω τις στιγμές που επικρατεί απόλυτη ηρεμία στο χώρο που βρίσκομαι! Πολυτέλεια στις μέρες μας να ακούς τον ήχο της απόλυτης σιωπής....να νιώθεις πως κάπως έτσι θα πρέπει να είναι και ο παράδεισος...Να λάμπει το βλέμμα από την  στιγμή αυτή της απόλυτης σιγής....να γεμίζεις τις μπαταρίες εκείνα τα λίγα λεπτά....τα δευτερόλεπτα.....Να ακούς την ίδια σου την ανάσα.......Είναι από εκείνες τις στιγμές που θα κουβαλάμε πάντα μέσα μας....ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ που μπορώ εξ' αιτίας της απόλυτης ηρεμίας να ακούσω το είναι μου.....

6 σχόλια:

  1. Ακούω την ανάσα μου αλλά κάθε μέρα παλεύω για να τα βγάλω πέρα με τον εαυτό μου μαλώνουμε γιατί είναι επαναστάτης και ρομαντικός πολύ .κλείνω τα μάτια και έχω απόλυτη σιωπή τα καταφέρνω ναι αλλά όταν τα ανοίγω και βλέπω δίπλα μου πράγματα που με ενοχλούν θέλω να πάρω τα βουνά ..Όμως ο αγώνας είναι εδω με τον κάθε έναν που συναντάς και νομίζει πως το συναίσθημα είναι αδυναμία ..Το να νοιάζεσαι για τον εντελώς ξένο για σένα άνθρωπο είναι πολυτέλεια στης μέρες μας γαμώτο.Ας σταματήσω εδώ γιατί πήρα φορά και δεν θέλω ...Δημητρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γειά σου Δημήτρη....Μου αρέσει η "πολυτέλεια" που λες....Ζω με την "πολυτέλεια" αυτή και θα συνεχίσω να το κάνω για όσα χρόνια ζήσω....Ετσι λειτουργώ, μου αρέσει και δεν το αλλάζω για τίποτα στον κόσμο.....
    Σε ευχαριστώ που με πρόσεξες...
    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπέρα από την θεσσαλονικη τρεις μέρες με φίλους και γνωστούς στο βουνό ,με τους ήχους της φύσης,εκεί ο άνθρωπος όλα τα άπλα τα βλέπει πολύ μεγάλα..αν δεις έναν ξένο στο βουνό θα σου πη ενα γεια α...γιατί ξέρω όσοι είναι εκεί έχουν άλλες ανάγκες μέσα τους και δεν βγάζουν τον κακό τους εαυτό εκεί επάνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαίρομαι ειλικρινά που πέρασες καλά και χαλάρωσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η χαρά είναι στιγμές εε? αυτές προσπαθώ να κλέβω με κάθε ευκαιρία που έχω και όταν κάνω ταμείο ψυχής έχω θετικό πρόσημο και δεν σου κρύβω με ζηλεύω χαμογέλα.Αν ήξερε ο κόσμος ότι η ζωή του όλη είναι στιγμές θα ήταν καλύτερος εε? κάλο βράδυ από την θεσσαλονικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εδώ κουρεμένος γουλί Μας πάτησαν με την μπότα τους οι Ναζιστές της ψυχής μας, αύριο 28 θα πάω στην παρέλαση να τους φτύσω το λιγότερο που μπορώ να κάνω γιατί αν σηκώσω το χέρι μου θα αλλάξω ημερομηνία γέννησης σε κανέναν από αυτούς ..ακούω τα τραγούδια σου ..
    θάλασσα δίχως ουρανό αν γίνω θα πεθάνω ..
    και άλλο λεωφορείο θα έρθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή