Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Δύσκολο να πρέπει κάποιος να μιλήσει για τον εαυτό του...Αφήνω τους άλλους να το κάνουν ....Θα εναποθέτω εδώ τα ταξίδια της δικής μου ψυχής! Ελπίζω να βρεθούν συνταξιδιώτες....

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

ΩΡΕΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗΣ....

Τέτοιες είναι οι ώρες που οι σκέψεις βγαίνουν σαν χείμμαρος από το μυαλό μου και γίνονται εικόνες....αισθήματα...συναισθήματα...δάκρυ...μοναξιά...Τέτοιες είναι οι στιγμές που νιώθω τόσο μόνη , τόσο πολύ, που πνίγομαι μέσα στην ίδια τη μοναξιά μου...η μοναξιά της ψυχής είναι αβάσταχτη και εύχομαι κανένας μα κανένας να μην έχει να την αντιμετωπίσει...Τέτοιες είναι οι ώρες που το χέρι πάει μόνο του, χωρίς να νοιάζεται για ορθογραφικά λάθη και σημεία στίξεως....Μιλάει η ψυχή...το συναίσθημα νιώθει την ανάγκη να βγει...νιώθει να πνίγεται...Ποτέ δεν ήμουν καλή στα λόγια...αλλά τέτοιες στιγμές , τι στιγμές της μοναξιά μου, ο γραπτός μου λόγος βγαίνει αβίαστα, σαν κάτι να με σπρώχνει..Ίσως είναι και η ιδέα ότι αφήνω έτσι κάτι πίσω μου...ένα λιθαράκι για τις μνήμες του μέλλοντος....ένα κομμάτι να δουν μελλοντικά πόσο δύσκολο ήταν όλο αυτό για εμένα, και μια ευκαιρία ίσως, να μπορέσουν να με καταλάβουν..Να καταλάβουν την παραξενιά μου, την ευαισθησία μου, την ανάγκη μου να αγαπηθώ και να αγαπήσω...Έχω μάθει να αγαπάω, ίσως με λάθος τρόπο, αλλά αγαπάω με  όλη μου τη δύναμη...Βρίσκω τη δύναμη και γίνομαι λέαινα προκειμένου να υπερασπιστώ αυτό που αγαπάω.....Κι αυτό είναι που πολλές φορές φαίνεται σαν καταπίεση και σας εγωϊσμός...Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι τόσο πολύ δύσκολες........Ορισμένες φορές δεν μπορώ να καταλάβω εμένα....να καταννοήσω τις κινήσεις μου και τις σκέψεις μου...πόσο μάλλον να γίνω κριτής και επικριτής των άλλων...Συγνώμη σε αυτούς που έχω πληγώσει, πληγώνω και θα πληγώσω....Ποτέ δεν το έκανα επίτηδες....Συγνώμη ζητάω από τον εαυτό μου για όλα τα κακά που του έχω κάνει και που θα συνεχίζω να του κάνω και να του πω ότι τελικά....μόνο αυτόν έχω.....

7 σχόλια:

  1. Είμαι και γω τώρα "εγκλωβισμένος" για τα καλά (γιατί πάντα σκέφτομαι σε βαθμό που μπορω να "αντέξω" ) σε τέτοια αισθήματα..
    Άτιμη η μοναξιά,ειδικά για σένα που με την δύναμη του νου σου & με την ευαισθησία σου την "ανακαλύπτεις" όλο και περισσότερο..
    Το μόνο που μας ανήκει είναι ο εαυτός μας,άρα θα πρέπει να είμαστε περήφανοι για εμας & να μας προσέχουμε..Καλή συνέχεια !!
    Υ.Γ: ΝΑ ΠΕΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ,ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΡΑΘΕΙΣ .. ΑΝΘΙΣΕ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ που πρόσεξες τα γραφόμενά μου! Σου εύχομαι με τη σειρά μου , να είσαι πάντα " ανθισμένος" στη ζωή σου..
    Ευχαριστώ ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να'σαι καλά !!
    Εκτιμώ πολύ την ευγένεια σου,αλλά δεν χρειάζεται να μου λες ευχαριστώ.. Ειλικρινά θέλω και "προσέχω" τα γραφομενά σου.

    Και να σου πω κάτι - αν δεν υπάρχει πρόβλημα,θα προτιμούσα να σου γράφω στον ενικό - ,θαυμάζω τα κομμάτια που ανεβάζεις & επιμελείσαι & επίσης το υλικό του μπλογκ σου είναι πολύ καλό..
    Για μένα υπήρξες εφαλτήριο ώστε μετά από ένα γεγονός (πέρασα μια μέρα που με "ταρακούνησε") στα τέλη του περασμένου Ιούνη να κάτσω και να "μπω" και γω στον κόσμο των μπλογκ.. Άκουσα υποθέτω(μην πω είμαι σχεδόν σίγουρος) κομμάτια του κορυφαίου & αγαπημένου μου Βασίλη Λέκκα τα οποία είχε "ανεβάσει" εσυ κι είδα οτι είχες κι άλλα ενδιαφέρον τραγούδια στα προτεινόμενα βίντεο και όταν πάτησα στο προφίλ σου και οτι έχεις και μπλογκ..Και έτσι είμαι εδώ..
    Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΠ'ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ & ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!

    http://www.youtube.com/watch?v=z14zVE1BN-A&list=UUT3Sn8OmaDUL3zZo-5gULYw&index=135&feature=plpp_video

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα....μπήκα και διάβασα λία κομμάτια από το " πέλαγος" σου...έχεις ένα ιδιαίτερο τρόπο γραφής και θα σου πρότεινα να μην το αφήσεις να χαθεί το χάρισμα που έχεις...Θα ήθελα κάποιο τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σου, εαν αυτό είναι εφικτό....Και νιώθω κάπως και αμήχανα αλλά και όμορφα ταυτόχρονα που έγινα η αιτία να "ξεδιπλωθείς" μέσω του γραπτού λόγου...

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα !
      Χάρισμα ??.. Μπα,απλά είμαι εγώ,άλλοτε με περισσότερη διάθεση για πλάκα,άλλοτε με μελαγχολία,κάποιες φορές με τρέλα..αλλά πάντοτε με ένα κομμάτι μου..

      Το e-mail μου είναι : kakafonis@hotmail.com
      και ασφαλώς δεν έχω πρόβλημα και χαίρομαι ιδιαίτερα που επιθυμείς να επικοινωνήσεις μαζί μου..

      Έγραφα (ίσως αραία,αλλά αποτύπωνα τις ιδέες & οτι άλλο με απασχολούσε) απλά χωρίς εσένα δεν θα έφτιαχνα,δεν θ' ανακάλυπτα τον "κόσμο" των μπλογκ

      Διαγραφή
  4. Δεσποινα καλημερα.Μου αρεσουν αυτα που γραφεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα σας και καλή εβδομάδα....Σας ευχαριστώ πολύ που προσέξατε το δικό μου" ταξίδι ψυχής".Να στε πάντα καλά!

      Διαγραφή